Lördag morgon

Det känns skönt att Nellie är bra i magen!
Och igår när jag skulle handla tog kanske en kvart så satt hon i bilen
själv, var lite orolig att hon skulle gnälla ihjäl sig men när jag kom
tillbaka så låg hon så fint på mitt säte och sov! Det kändes så bra
i mamma hjärtat, min duktiga lilla flicka! :)

Och imorse stötte vi på en tjej som hade två toypudlar, dock inte med sig
och hon hälsa på nellie, sen när hon gick sprang nellie efter men när jag
ropa kom hon till mig istället, det kändes också bra i mamma hjärtat
för att hon brukar alltid låta som hon håller på dör när nån går! :)
men nu skuttade hon till mig utan problem, hihi!

Och idag ska hon få vara hemma hos mamma medans jag och gustav är i sundsvall och
köper julklappar! Nellie älskar att vara hos mamma, såå mycket man kan busa med
och manne som hon jagar och biter så han gråter haha! :) Men han puttar bara bort henne
nu, förut satt han kvar! Och igår satt dom och kolla på tv tsm i kanske 2 min haha!
Han höll om henne och hon fick massa pussar! :) Han har en egen liten stol i vardagsrummet
så hon hoppar upp där och sätter sig! Ska visa bild nångång när jag som sagt
har en kamera! :) Måååste köpa en


Lämna gärna en kommentar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: