Nellie bellie bus

Förlåt för att jag uppdaterar så himla sällan, ska skärpa mig!!



Härom kvällen var vi ute och gick rätt sent, då jag prövade att ha nellie löst
och hon lyssnade och följde mig och gustav hela tiden, Ulla valpkurs ledaren
har sagt att vi ska ge signaler med händerna/armarna när vi ska gå in på en stig tex och
jag prövade det med henne, och hon fattade! För var hon 5m bort och jag ropade
nellie ditåt samtidigt som jag pekade så sprang hon ditåt!
Kände mig så otroligt stolt.. Hon är så himla duktig! Men jag tänker inte släppa henne
lös på dagarna för då åker det mycket mer bilar här, och hon är alltid kopplad när
vi kommer ner till stora vägen.. Så än sålänge är hon bara lös på kvällarna
och hon är som sagt riktigt duktig, ska filma på henne nåndan dag nu
när jag fått lånas min lillasysters kamera! :))

___



Igår fick hon ligga i sängen med mig och kolla på tv en stund innan hon fick lägga sig
i sin egen korg och sova ! :) mysigt!


Lämna gärna en kommentar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: