Tisdag

Var ett tag sen jag uppdatera nu, men har fullt upp på helgerna!
Kursen i söndags gick iallfall bra, har både bilder å filmer på gustavs telefon
så dom ska jag väll lägga in nångång när jag får dom, kan ta tid dock!

Vi skulle öva på att få dom att gå i koppel utan att dra
nellie var faktiskt duktig, även fast hon mest vela hejja på alla
andra hundar! Fick beröm av Ulla efteråt att hon var så snäll
med alla, och tuff! Skällde inte på nån utan vela leka med
alla stor som liten!! :) Dock fann hon en kille i hennes egen storlek som
hon klicka med på engång! Ska lägga in en film när dom leker med
varandra, bara jag får filmerna som sagt! :)



Bilder från igår när jag rensa alla häst saker jag ska sälja, då snodde hon mannes nappflaska
och la sig ovanpå allt.. sen låg hon där och tugga på den! :) knäpphöna!


Lämna gärna en kommentar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: