Tråkigt väder

Hallå :)

Igår var Nellie hos mamma hela dan medans jag var i skolan och var på
stallet och hoppa.. Men hon älskar att vara hos mamma så det gör henne ingenting!

Sen har vi haft problem när vi ska ut och gå, hon verkligen hatar när det är blött eller
när det regnar... hon går inte många meter, sätter sig och gnäller å ylar typ
så jag hoppas hon blir bättre snart, för hon kissar/bajsar inte ute då heller..
Men det går nog över, hoppas inte hon gör samma sak när snön kommer bara hah! :)

Sen har vi bokat tid för Vaccination, det blir den 6 december och hon får hela rubbet, för var
en spruta som man fick lägga till om man vela, mot kennelhosta? kostade lite mer..
Så jag väljer att hon får allt, det får kosta! :)

Sen på torsdag ska vi börja Valpkurs, Ska gå för en som heter Ulla Kvist!
Hon har hållt på i 35 år! Dock så är det bara ett träff tillfälle för alla ägare
på torsdag, inga hundar med! Vi skulle gå igenom vad vi vill lära hundarna
och även få lite böcker osv.. Sen kommer kursen hållas på söndagar så det
känns bra, 10ggr kommer vi köra ! Hoppas bara dom börjar nästa söndag
för då är Nellie över 12 veckor, men det ska jag tala om!

Just nu springer hon runt och busar bara, och jag ska börja städa och kan räkna
med att jag får hjälp att torka.. hon älskar och jaga skurmoppen haha!

Har tyvärr inga bilder idag heller, ska försöka få låna min kusins systemkamera
för jag vill helst inte ta med min ut på promenader och då blir det bara bilder
inomhus och det är inte lika kul! :) Så ska nog packa fikaväskan i helgen och
dra ut till skogen och fika å busa bara, det gillar hon nog & då blir kameran med :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥



[klick bara bilder]

Visar fyra bilder av min första hund Miro
som vi tyvärr tagit bort, 9 år blev han!
Världens finaste ängel ♥


Lämna gärna en kommentar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: